Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Trefwoorden

Laatste onderwerpen
november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Kalender Kalender

Affiliates
gratis forum

Even voorstellen!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Even voorstellen!

Bericht van kralenstulpje op ma maa 19, 2012 10:31 am

Ik zou het leuk vinden wanneer iedereen die lid wordt zich even zou gaan voorstellen! Alvast bedankt hiervoor!
Mijn naam is Esther de Jonge en ik heb sinds twee jaar een webwinkel, 't Kralenstulpje. ( www.kralenstulpje.nl ) Ik ben 42 jaar en ik woon samen met mijn vriend Reint en met mijn twee Labrador retrievers, Pim (bruin) en Diesel (zwart) Ze zijn allebeide 4 jaar, dikke vrienden, maar geen broertjes.

Ik heb van mijn grote hobby en passie mijn beroep kunnen maken, hoe heerlijk is dat! Mijn 2e hobby, naast kralen en sieraden maken is: Poppenhuizen!
Ik ben momenteel bezig met het inrichten van twee huizen. Ik heb achter in de tuin een blokhut waar ik al mijn bestellingen inpak. Ik doe alles alleen, geen personeel, hierdoor kan ik de prijzen laag houden. Natuurlijk zijn er wel vriendinnen, moeder en schoonmoeder die me af en toe helpen en daar ben ik heel erg dankbaar voor! Want behalve inpakken is er natuurlijk heel veel sorteerwerk en zijn er ontzettend veel uittelwerkzaamheden!

Op verzoek van een klant (Dankjewel Floor) ben ik een forum gestart. Ik hoop dat dit een aanvulling kan zijn op de website www.kralenstulpje.nl .
Bij vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact met me opnemen op: info@kralenstulpje.nl

kralenstulpje
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 19-03-12
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://www.kralenstulpje.nl

Terug naar boven Go down

Even voorstellen!

Bericht van Jolanda 51 op di maa 20, 2012 1:00 am

Hallo,

Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Jolanda en woon in Emmer- Compascuum, dit ligt in drenthe, een klein dorpje, ik getrouwd met Henk en samen hebben we drie volwassen kinderen en 2 kleinkinderen en de derde op komst, ook nog 2 honden, 1 Labrador (bruin van 8 jaar) Shadow, en 1 Labrador kruising Flatcoated (bijna 2jaar) en heet Zoya, ik ben net begonnen met sieranden maken, en doe dit met veel plezier, ik wil binnenkort een website beginnen, en hoop op dit forum een hoop informatie weg tehalen, want er komt best wel veel bij kijken, ik vind het een hele leuke hobby, en hoop dat het me nog heel lang plezier mag brengen, en dat ik ook van mijn hobby mijn werk mag maken

gr.
Jolanda 51

Jolanda 51

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 57

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Welkom!!

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 1:08 am

Hartelijk welkom Jolanda op dit nieuwe forum!!! Ik ben zelf ook heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen allemaal!
Leuk dat je als één van de eersten erbij bent! Groetjes, Esther.
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Eventjes wat meer over mezelf.

Bericht van Knutselbeertje op di maa 20, 2012 1:18 am

Hallo,

Ik ben Knutselbeertje(Carine).
ik ben 48jr , gehuwd en heb een dochter van 23 jr die nu reeds samenwoont.
Bij ons thuis lopen er 2 viervoetertjes binnen in huis en 2 viervoeters bij / binnen : Poppemieke (chihuahua) en Nijntje (witte Lhaso Apso) en buiten Lucca (Chocolate Labrador) en de jongste Kyla (Berner Senner 9 mndn).
Ikzelf werk niet meer daar ik invalide ben (Depressiviteit / Fybromyalgie en een knieletsel na een ongeval als voetganger).
Zo dit is een beetje om te beginnen.

Groetjes,
Knutselbeertje

(Knutselbeertje komt doordat ik vroeger veel beren heb gemaakt en dat ik graag knutsel)

Knutselbeertje

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 54

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Welkom!!

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 1:34 am

Hallo Carine!
Wat leuk dat je ook lid bent geworden van het forum!! Ik hoop dat we veel van elkaar mogen en kunnen leren!!
Groetjes Esther.
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Even voorstellen

Bericht van Ans op di maa 20, 2012 2:02 am

Hallo, mijn naam is Ans.
Gescheiden, 50 jaar jong Smile ik heb 2 dochters van 23 en 25 jaar oud.
Die hun eigen huisje hebben.
Hier loopt ook iets op 4 pootjes rond een rosse kater, die denkt dat hij de baas in huis is. Wink
Ik maak graag sieraden voor mezelf en soms verkoop ik ook wel eens iets aan vrienden en familie.
Je kunt nooit genoeg armbanden en kettingen hebben. Very Happy Very Happy
Gebruik kralen en bedeltjes ook in mijn poppenhuis, bv om een zogenaamde sluiting aan een tasje te maken, als parfumflesje of gewoon als decoratie.

Ans

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Welkom!!

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 2:29 am

Hallo Ans!

Wat leuk, dus jij doet ook in poppenhuizen? Van harte welkom op dit nieuwe forum, hopelijk gaat een een hele gezellige club worden!!!

Groetjes, Esther
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

kleine voorstel

Bericht van jasana op di maa 20, 2012 3:56 am

Hallo, ik ben Ina Wolswijk en sinds een anderhalve jaar ben ik bezig met sieraden maken(kettingen, armbanden en ringen). Samen met mijn dochters van 12 en 9 jaar kunnen we zo een hele zondagmiddag aan het frobelen zijn. Leuk zo'n hobby als je dat samen kunt doen.
Naast dat we allemaal met kralen bezig zijn valt me op dat we binnen het forum ook dol zijn op viervoeters. ook ik heb een hond (kruizing boomer/friese stabij) en verder lopen er ook nog 2 katten rond.

Een leuk initiatief om een forum te starten en ben dan ook zeer benieuwd naar de foto's van zelfgemaakte creaties, zodat we van elkaar kunnen leren en inspiratie op kunnen doen

jasana

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Even voorstellen!

Bericht van chainzz op di maa 20, 2012 4:06 am

Hallo lezers en leden van het forum van t' Kralenstulpje. Ik ben Corrina en mijn hobby is het maken van sieraden en leuke kadootjes. Ik ben 48 jaar. Mijn andere hobbies zijn sporten, uitgaan. Ik verkoop mijn mooie creaties via mijn shops zie verder bij andere rubriek en een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel

Laatst aangepast door chainzz op di maa 20, 2012 6:32 am; in totaal 2 keer bewerkt

chainzz

Aantal berichten : 3

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 4:27 am

Hallo Corrina,

Leuk om bekenden tegen te komen op het forum, hahaha! Heel leuk dat je er ook bent!
Groetjes, Esther
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Even voorstellen

Bericht van Tjergina op di maa 20, 2012 6:28 am

Wat leuk, een forum over onze hobby!
Ik ben Tjergina, 59 jaar en in het 'dagelijks leven' ben ik de juf van groep 5. Ik ben getrouwd, heb een zoon, schoondochter, dochter en schoonzoon. Als uitzondering op de voorgaande berichtjes heb ik géén viervoeters. Onze enige dieren zijn de vissen in de vijver, hoewel ik me afvraag of die de strenge winter wel hebben overleefd. confused
Ruim een jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kettingen en armbanden. Gewoon voor eigen gebruik, was de bedoeling. Maar nadat ik van alles voor mezelf had gemaakt, vond ik het zo leuk dat ik niet meer kon stoppen. Daarom ben ik in februari begonnen met het verkopen van mijn zelfgemaakte sieraden. En met redelijk succes in familie-, vrienden- en kennissenkring.
Ik zou het leuk vinden om hier op het forum wat ideeën uit te wisselen en elkaar aan wat tips te helpen.
Tjergina

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 65

Profiel bekijken http://halszaak.webnode.nl

Terug naar boven Go down

Welkom!!

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 6:33 am

Hallo Tjergina!!

Ik wilde net de blokhut weer induiken om nog wat bestellingen in te pakken. Wat leuk dat je het forum komt versterken!!! Super gezellig!! Dankjewel!

Groetjes, Esther.
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van kralenstulpje op za jul 28, 2012 11:24 am

jasana schreef:Hallo, ik ben Ina Wolswijk en sinds een anderhalve jaar ben ik bezig met sieraden maken(kettingen, armbanden en ringen). Samen met mijn dochters van 12 en 9 jaar kunnen we zo een hele zondagmiddag aan het frobelen zijn. Leuk zo'n hobby als je dat samen kunt doen.
Naast dat we allemaal met kralen bezig zijn valt me op dat we binnen het forum ook dol zijn op viervoeters. ook ik heb een hond (kruizing boomer/friese stabij) en verder lopen er ook nog 2 katten rond.

Een leuk initiatief om een forum te starten en ben dan ook zeer benieuwd naar de foto's van zelfgemaakte creaties, zodat we van elkaar kunnen leren en inspiratie op kunnen doen

Leuk dat je lid bent geworden! Voor inspiratiefoto's kun je hier ook eerst kijken totdat het iets drukker wordt op dit forum: http://www.kralenstulpje.nl/c-838978/inspiratie-opdoen/

Groetjes, Esther
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Even voorstellen

Bericht van SooNice op zo aug 04, 2013 6:12 am

Hallo,

Ik ben Jacqueline Jacobs, 55 jaar,  en woon in Rijen, tussen Tilburg en Breda. Ik ben al jaren creatief bezig, maar de laatste jaren maak ik voornamelijk sieraden onder de naam SooNice (een afgeleide van mijn meisjesnaam). Momenteel ben ik veel met edelstenen bezig. Maar soms ontstaan er ook heel andere soort sieraden. Ik heb een eigen kamertje waar al mijn materialen staan en waar ik heerlijk aan de slag kan gaan. Overal doe ik mijn inspiratie op: via Internet, bladen, markten, braderieën, workshops. Samen met mijn schoonzus sta ik op markten en verkoop ook zo het een en ander. Ook geef ik veel weg met verjaardagen als cadeautje, of zo maar. Een leuke hobby. Bij het Kralenstulpje heb ik voor het eerst organza zakjes gekocht. Ze waren hier verreweg het goedkoopst. Maar nog heel regelmatig bestel ik andere materialen waar ik weer driftig mee aan de gang ga. Mijn ideeën zijn nog eindeloos dus ik blijf nog wel even bezig.Very Happy 

Hartelijke groeten,

Jacqueline (SooNice)

SooNice

Registratiedatum : 04-08-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

voorstellen

Bericht van HappyCat op zo aug 04, 2013 6:15 am

Hoi allemaal,
Wat leuk een forum van een van mijn hobby`s.
Ik ben Mandy en aankomende zondag word ik 40!! ben nog een beginner dus ik ben erg blij met een forum waar ik terecht kan met eventuele vragen.
Ik woon in Nieuwleusen en dat is een dorpje in Overijssel vlakbij Zwolle samen met mijn 2 katten, ik woon nu 2 jaar in Nieuwleusen en kom van oorsprong uit het westen van het land(Krommenie)
Hebben jullie nog vragen dan hoor ik dat graag.

groetjes Mandy

HappyCat

Registratiedatum : 04-08-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Leuk!

Bericht van kralenstulpje op zo aug 04, 2013 8:51 am

Wat ontzettend leuk, weer twee nieuwe leden erbij! Van harte welkom en ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben!
Groetjes, Esther
kralenstulpje
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down