Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Trefwoorden

Laatste onderwerpen
september 2017
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalender Kalender

Affiliates
gratis forum

ook even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ook even voorstellen

Bericht van kopstubber op zo aug 04, 2013 8:08 am

Hallo allemaal,
Ik 62 jr ook dol op dieren (hond, vogels, geiten, vissen en alles wat hier aan komt lopen of vliegen). Ik heb vele hobby's omdat ik veel dingen zo leuk vindt: tekenen, schilderen, boetseren (het liefst mensen/gezichten of dieren), haken, weven, naaien (eigen kleding en klederdracht-poppen-kleding en patch-work), prutsen met kleine dingen en natuurlijk sieraden maken. Het verwerken van gebruikte materialen is een leuke uitdaging. Omdat ik een grote partij knopen, ritsen, kralen, kantjes en bandjes kreeg, ben ik begonnen met het maken van sieraden met knopen, gespen en kralen. Vooral in oude knopendozen zitten zulke mooie knopen! Maar ook "gewone" knopen kunnen mooie sieraden worden door een goede combinatie met andere knopen, kralen, gespen e.d. Ook met de ritsen heb ik leuke broches gemaakt en ook met het kant/band zijn leuke dingen te maken. Eventueel in combinatie met de knopen. En ik wil nog extra lessen volgen in het sieraden smeden.
Ik heb nog ideeën genoeg, maar altijd tijd te kort!
groetjes
kopstubber (dat betekend ragebol dus dan weet je hoe mijn haar zit :-)

kopstubber

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-08-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Welkom!

Bericht van kralenstulpje op zo aug 04, 2013 9:06 am

Ik heb heel erg gelachen om uw voorstel mailtje, een echte vrouw met Humor en een dierenvriend! Van harte welkom op dit forum, u bent nu al een aanwinst!!
Groetjes, Esther
kralenstulpje
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 19-03-12
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://www.kralenstulpje.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: