Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Trefwoorden

Laatste onderwerpen
september 2017
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalender Kalender

Affiliates
gratis forum

Een voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Een voorstellen

Bericht van Mookertje op zo aug 04, 2013 11:27 pm

Hallo ...
Even voorstellen ...wat een leuk idee een forum .
Maar ik kan nergens vinden hoe ik me kan voorstellen .
Ik ben Sonja Lakeman .( mookertje ) hobby accordeon spelen en zingen in twee koren ....een Country koor ...en een levensliederen koor ..
Ik Sonja Lakeman ..ben een oma van 65, Hobby ..accordeon spelen ..zingen in een country en levensliederen koor.. wij hebben twee kinderen ( zoon en dochter ) en vier kleinkinderen .
drie meisjes en ėėn jongen ..... Ook ben ik een beetje verslaafd aan de iPad ...zodoende kwam ik een doe het zelf pakketje tegen van een Barong armband .
Die heb ik besteld ...en is zo mooi geworden ...sindsdien ben ik ook een beetje verslaafd aan het sieraden maken .
Armbanden kettingen oorbellen ...komplete setjes ..( armband ketting en oorbellen ...ook sinds kort lere armbanden voor de stoere jongens/mannen maar ook met een kleurtje voor de meisjes ...af en toe verkoop ik wat ...aan vrienden en bekenden ....en sta soms met een goede kennis op een markt ..zij doet dit al jaren ....ik leer veel van haar ....en betrek af en toe wat spullen van haar .... Leuk dit forum ...heel veel suc6

Mookertje

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-08-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: