Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Trefwoorden

Laatste onderwerpen
november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Kalender Kalender

Affiliates
gratis forum

Even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Even voorstellen

Bericht van MadebyMonique op zo aug 11, 2013 8:21 pm

Hallo allemaal!

Mijn naam is Monique van den Hoed, getrouwd met Barry en samen hebben wij drie prachtige kinderen. Een zoon Thomas, geboren in 2006 en twee dochters Sienna en Britt, geboren in 2009. Naast mijn drukke gezin (wij hebben ook nog 2 cavia's en 3 konijnen) werk ik drie dagen in de week als administratief medewerkster bij een elektrotechnische bedrijf.

Sinds 2003 ben ik druk bezig met het maken van geboortebordjes, geboorteborden, naambordjes en eigenlijk alles wat van hout te maken valt of te schilderen is probeer ik graag uit. Eind 2009 heb ik een workshop gevolgd voor het maken van dromenvangers. Dit bleek ik zo leuk te vinden dat ik hier verder mee ben gegaan. Sinds april 2012 ben ik dan ook de trotse eigenaar van een heuse website www.madebymonique.nl

Nadat ik www.kralenstulpje.nl heb ontdekt bestel ik hier de vele soorten bedeltjes en kralen. Bij het rondneuzen voor weer leuke nieuwe dingen kwam ik een starterspakketje tegen voor het maken van sleutelhangers. Maar eens besteld om dit uit te proberen..... en ja hoor, weer een nieuwe hobby er bij :-)

MadebyMonique

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-08-13
Leeftijd : 42

Profiel bekijken http://www.madebymonique.nl

Terug naar boven Go down

Re: Even voorstellen

Bericht van kralenstulpje op za aug 17, 2013 12:06 pm

Hallo Monique! Leuk dat je er bent en wees gewaarschuwd! Het sieraden maken kan een hele verslavende hobby worden, ik spreek uit ervaring ;-) Leuk, weer een dierenliefhebster erbij!!!

Groetjes, Esther de Jonge
www.kralenstulpje.nl
kralenstulpje
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 19-03-12
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://www.kralenstulpje.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: