Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Trefwoorden

Laatste onderwerpen
september 2017
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalender Kalender

Affiliates
gratis forum

Net klaar met inpakken, nu even lekker internetten!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Net klaar met inpakken, nu even lekker internetten!

Bericht van kralenstulpje op di maa 20, 2012 9:29 am

Zie zo, ik ben net klaar met inpakken, nou ja, klaar...ik mag er nog 4 bestellingen inpakken voor morgen. Maar ik ga gewoon de wekker even zetten en wat vroeger beginnen geen probleem.
Vanmiddag heb ik hele leuke meubeltjes binnen gekregen voor mijn poppenhuis. Deze mooie meubeltjes staan nu in het Hollandse Huis te pronken, hahaha! Ook heb ik nog de Emmerson Row van Greenleaf. De huizen zijn nog lang niet ingericht. Het is geen goedkope hobby, dus langzaam aan...net als de sieraden hobby. Maar deze kun je nog verkopen en van de opbrengst weer materialen kopen. De poppenhuisspullen gaan (voorlopig) niet meer weg, dus dat kost alleen maar geld, hahahaha! Zodra er wat meer meubeltjes instaan zal ik een paar foto's plaatsen op het forum.

Eind van de week verwacht ik weer een grote bestelling met organza cadeauzakjes binnen te krijgen voor op de website. Altijd leuk! Ik had het er net nog met een collega/vriendin over: "Het is altijd leuk om bestellingen binnen te krijgen, allemaal cadeautjes!" Soms is het gewoon jammer om ze weer te moeten verkopen, hahahahaha! Nee hoor, dat is ook hartstikke leuk om te doen. Vooral omdat ik spulletjes verkoop die ik zelf erg mooi vind en ik het fijn vindt dat ze weer bij mensen terecht komen die er net zo over denken als ik! Hobbygenoten! Dat gezellige email contact met klanten. Veel van mijn klanten zijn al gewoon vriendinnen geworden, dat is zo bijzonder! Ik heb altijd geleerd dat je juist afstand moet bewaren en zakelijk moet zijn. Misschien werkt dat wel beter, maar dat voelt voor mij niet zo goed. Dus ik ga gewoon lekker zo verder! Ik zou zo zeggen, kom gezellig op de koffie in dit forum om wat te kletsen!

Groetjes, Esther ( Moderator en eigenaresse van www.kralenstulpje.nl )
kralenstulpje
Admin

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 19-03-12
Leeftijd : 47

Profiel bekijken http://www.kralenstulpje.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: